JART's BLOG IS ON NOW!!

~WELCOME TO ME BLOG~ where all the yummy foods gather, where all dreams comes true... this ish where yabu is tooo..

Wednesday, November 11, 2009

ape ape aje le...

bcause my new sem will start in less than a week so i decide that im gonna post in malay.. waaaa~!! terasa hebat la plak!!

adakah anda rasa adik anda kurang ajar? jika ya, adakah anda rasa adik anda tu adik yg terkurang ajar di dunia? jika jawapan anda ya jugak, maksudnya anda belum kenal siapa adik kepada Siti Hajar Jasni (bkn adik ipor ek..) tp... walaupun sy rasa adik2 sy tu kuang ajar, at least dorang tak pernah la nk melakukan ke-kurang ajar-an dorang tu kat depan org lain n ke atas orang lain. so, sy rasa org2 yg kuang ajar kat luar tu la kan, mesti dorang bkn jenis adik yg kuang ajar kan?

P/S: tiada niat nk mengata kat adik2 korang yg tak kuang ajar tuh ek..

hari tuh (kemarin) adik sy balik dr skolah dia dgn seluar terkoyak rabak n kaki dia berdarah. kemudian berlakulah perbualan antara 3 adik beradik ini.

Hajar: Ya Allah Danial, main bola sampai suaq koyak. Daaaaahsyat n dasat btoi~!!
Sarah: ang buta ka hapa.. mana ada org main bola sampai teriak2..
Danial: ........ *mata merah*
Hajar: laaaaaa, mana nk tau.. habis..?
Sarah: ada budak babi mana entah tolak adik ang sampai jatuh. yg adik ang ni pun bodoh sgt tak reti lawan balik. kot ya pun takut habak la kat pak ngah lu (org yg amik adik2 sy dr skolah) soh pak ngah p jeling budak babi tuh.. nih ang buat bodo bangang ja..
Danial: aku lwn balik dah ar.. bdk tu gila.. tarik k**e aku tak pasai2. aku bengang ar aku tampar dia tgk2 dia tolak aku balik..
Hajar: weeeeeeh bangang ar budak tuh... ni tahap babi nk mati. tak padan baru dajah 6, result tak kuar lg.. babi ar.. siap ar dia esok.. kalau tak mati, koma!
Danial: ang tau, dia bkn bdk besa, dia guna teknik kajfhbgsfjbdjfbjs (entahla teknik ninja la kot) ang dah la kecik ingat ang bleh lawan dia ka
Sarah: btoi gak..
Hajar: aku kesah apa.. aku 18 kot.. dia tu baru dajah 6.. result UPSR pun tak dak.. aku nih budak U la.. tak malu la tuh..

..................

rasa mcm nk hantam ja pala bdk2 zaman sekarang nih.. malam tu kaki Danial bernanah. dia nangis2.. mmg jahanam ar mamat tuh.. yg aku eh sy lg geramnya, npa Danial takut sgt kat dia. alaaaaah, sy tak heran la.. takat taekwando sy pun ada. ingat hebat sgt la tuh..

perbualan antara 2 kak n mak

Hajar: mak mak mak, mak tau tak... anak kesayangan mak kena buli kat skolah.. sampai suaq koyak..
Mak: ya Allah, dah akhir taun pun kena buli lg ka..?
Sarah: Danial nangis lam keta.. Pak Ngah terkejutz tgk Danial yg kununya macho itu menangis teresak2..
Mak: hahahahhahahahahak, habisla kemacho-an Danial yg selama ini dia pegang

pastu pg ni kakak adik sy (Hajar) yg kununnya nk bgn awai p belasah mamat yg telah buli adik dia tu bgn lmbt so tak dak la bls dendam yg kununya nk sampai mamat tuh koma tuh.. ahahahhaha XD apa punya kakak la C Hajar tuh..

arrrrr.. lupa nk ckp, post yg djanjikan ari tuh akn dipost nnt ek.. maaaaaaf~!!

jaaa~

im going back to Shah Alam today.. sunggguh stress memikirkannya..

3 Comments:

Blogger Afiq said...

selamat kembali...
heee~
aku baru nak cuti ja neh!!!

November 12, 2009 at 3:28 PM  
Blogger Magnetesia-su said...

dah nasib, laen kale buat alarm bangu awai ;P

November 17, 2009 at 12:39 AM  
Anonymous kunima said...

siannya daniel!
jahat tol budak tu!! D8<

LOL tak dapat balas dendam...
bile lagi? XD

December 18, 2009 at 5:17 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home